Известие

Collapse
No announcement yet.

Предни спойлери - делене на разходите....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mapтo Покажи съобщение
    Фераристе, виж това! По - мяза на нормален спойлер, и не е кат тия "негърски снегорини" И тогава няма да сме толкова "консервативни"
    Ми не ме кефи да ти кажа - ще приличам на стена отпреде......явно е въпрос на вкус.....
    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    бате снощи се разминах с тебе на магистралата
    точно преди ОМВ на 75-ти километър
    познах те единствено по СТРАННИТЕ светлини
    дет си ги сложил .. иначе нямаше да познам че е 156
    Мда, по това време някъде беше......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Като видя някоя толкова обезобразена Алфа, ми идва да и драсна кибрита и да я отърва от мъките
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #18
        Обаче джантата на първата снимка кърти мивки.Много добра......
        156 1.8 TS '98

        Comment


        • #19
          Според мен една кола за да се промени визията й в посока аргесия и спорт е достатъчно да й се снижи окачаването и да се сложат възможно най - големите джанти с най ниските гуми.Останалото с платмасите само загрозява в повечето случаи.Например накичена кола с един куп пластмаса а вдигната с оригинално окачване и с някоя 15-ка с гума с висок борд е най -селкото изпълнение.....
          156 1.8 TS '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dyni Покажи съобщение
            Според мен една кола за да се промени визията й в посока аргесия и спорт е достатъчно да й се снижи окачаването и да се сложат възможно най - големите джанти с най ниските гуми.Останалото с платмасите само загрозява в повечето случаи.Например накичена кола с един куп пластмаса а вдигната с оригинално окачване и с някоя 15-ка с гума с висок борд е най -селкото изпълнение.....


            напълно сам съгласен с теб

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dyni Покажи съобщение
              Според мен една кола за да се промени визията й в посока аргесия и спорт е достатъчно да й се снижи окачаването и да се сложат възможно най - големите джанти с най ниските гуми.Останалото с платмасите само загрозява в повечето случаи.Например накичена кола с един куп пластмаса а вдигната с оригинално окачване и с някоя 15-ка с гума с висок борд е най -селкото изпълнение.....
              Добре де, аз лично не виждам никакъв смисъл от ниско окачване, освен уж някакъв визуален, и то според предпочитанията......верно, изглежда спортна, но като строшиш 2 пъти картера, и ще ти мине мерака......плюс това верно че ставала уж по устойчива, но пък устойчива може би за аутобаните в Германия, италия, а не за вълнообразната Тракия......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Добре де, аз лично не виждам никакъв смисъл от ниско окачване, освен уж някакъв визуален, и то според предпочитанията......верно, изглежда спортна, но като строшиш 2 пъти картера, и ще ти мине мерака......плюс това верно че ставала уж по устойчива, но пък устойчива може би за аутобаните в Германия, италия, а не за вълнообразната Тракия......
                Моята е с ниски пружини и 16-ки джанти на 205/55 гуми пак има една педя от земята. Опирам само на адски високи места. И те ми опират праговете, а не от долу.

                При спортните пружини товае хубавото, че са твърди и не позволяват на купето така лесно да пружинира на долу на горе. Така, че разстоянието м/у земята и купето е почти еднакво винаги. Стига не се натоварят 5 човека в колата. Въпреки, че и тогава едва кляка.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  [QUOTE=oem;366923]Моята е с ниски пружини и 16-ки джанти на 205/55 гуми пак има една педя от земята. Опирам само на адски високи места. QUOTE]


                  Бата мата, ква е тая твоя педя бе, моята е 24 см

                  По думите ти клиренсът на твоята 156 е по-голям от този на сериозен джип - на новия Лендкрузър клиренса е 22,5 см, а на Джип Вранглер - 23,8 см - пак е по-малко от моята педя.
                  Volvo XC90 D5 '06
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                  Lancia Ypsilon 1.2 '00



                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                  ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                  Comment


                  • #24
                    ръката му може да е малка
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #25
                      за пример мога да дам моята когато я вдигам на подемник се налага някой да повдига на калника за да се пъхнат лапите, то донякъде това е и от добавките на праговете, но все пак определено не е висока
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                      Comment


                      • #26
                        Хайде малко по темата
                        За колегата който иска броня и преден спойлер:
                        мога да ти предложа,този вариант,като моята броня + преден спойлер,чисто,семпло и с клас
                        Цената ще е около 250-260 лева
                        Attached Files
                        Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                        Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                        Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                        Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                        Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                          Хайде малко по темата
                          За колегата който иска броня и преден спойлер:
                          мога да ти предложа,този вариант,като моята броня + преден спойлер,чисто,семпло и с клас
                          Цената ще е около 250-260 лева
                          Колата ти е уникално красива!!!
                          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                            Колата ти е уникално красива!!!
                            данке
                            Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                            Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                            Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                            Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                            Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                              Хайде малко по темата
                              За колегата който иска броня и преден спойлер:
                              мога да ти предложа,този вариант,като моята броня + преден спойлер,чисто,семпло и с клас
                              Цената ще е около 250-260 лева
                              Да попитам и аз,интересува ме за предната броня блендата и веждите на фаровете,а задната броня твоята ли е с бленди,или си е нова броня,и цени ме интересуват.Благодаря.
                              TIPO 2.0 91g.
                              PUNTO 1.2 04 g.
                              156 1.8 TS 00g

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от tipo1960 Покажи съобщение
                                Да попитам и аз,интересува ме за предната броня блендата и веждите на фаровете,а задната броня твоята ли е с бленди,или си е нова броня,и цени ме интересуват.Благодаря.
                                Блендата за предната броня излиза около 150 лв по спомен,лошото е че трябва да си оставиш колата поне за 5-6 часа за да я напаснат,затова предложих на колегата направо готова броня със спойлер
                                веждите на фаровете мисля че бяха около 40 лв комплекта.а добавката към задната броня се монтира направо в/у старата,от половината надолу,но пак трябва дасе остави колата,беше около 270 лв...
                                Надявам се да съм помогнал
                                Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                                Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                                Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                                Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                                Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                                Comment

                                Working...
                                X